woensdag 21 september 2011

Toch gedaan!

Onlangs werd ik per mail gevraagd waarom ik me nog niet had aangemeld voor de vervolg opleiding van mijn in juli afgesloten RRM cursus. Ik gaf aan dat ik niet zo tevreden was met de organisatie van de opleiding. De andere dag werd ik gebeld: of ik een afspraak wilde met de nieuwe programma leider. Omdat ik het wel belangrijk vindt om niet alleen maar boos te roepen maar ook constructrieve feedback te geven heb ik daarmee ingestemd. Vanmiddag ben ik naar Den Haag geweest en heb ik rustig met de nieuwe 'baas' risicomanagement opleidingen van de HHS gesproken. Veel zaken herkende hij wel uit andere evaluatie gesprekken, andere zaken waren nieuw voor hem. Hij heeft aangegeven zeker 'iets' met mijn feedback te gaan doen. Ik heb aangegeven over een half jaar graag eens te horen hoe het er voor staat. Overigens gaf hij aan al een 4-tal docenten te hebben ontslagen en heel hard aan het werk te zijn met het actualiseren van de opleidingen en vooral met het op niveau brengen. Heel goed. Ik zie uit naar de resultaten..... Blij dat ik het gedaan heb, feedback geven. Voor hen die na ons komen zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten